Helgplaner

I helgen är det mycket skoj som sker!  

Först och främst frågade min värdmamma ifall jag kunde vara barnvakt på lördag, då mina värdföräldrar skulle ut och äta, men jag hade redan fixat planer, så fick ta och tacka nej. Sa dock att jag mer än gärna hade gjort det om jag inte varit upptagen! 

Björn, en killkompis till Emma, som bor i närheten av Boston, frågade för någon dag sedan om jag hade några planer i helgen, och sa att jag inte hade några, och då sa han: "Bra, då ses vi i Boston i helgen!". Så, så får det bli! Ska bli underbart väder i helgen också, så blir kul! Tror även att Rubie, en tjej som konstigt nog känner Björn, som är i min LCC grupp, ska med, vilket blir kul! 

Emil, frågade mig även om jag hade några planer, och visste inte vilken dag jag och Björn skulle ses, så sa som det var. Emil ville dock att jag skulle följa med på hockey, är något slutspel, så han sa att jag skulle följa med på det! Så ska även träffa honom i helgen och gå på min första riktiga match här borta i USA! Blir häftigt! Och speciellt med Emil, då han verkligen gillar hockey och spelar det själv, så blir häftigt! Så igår bokade han biljetter för det! Wihoo! 

Jag pratade även med mina värdföräldrar igår, om det var okej att Michelle kom över några dagar i Juni, då det har vart oklart om hon kunde det eller inte, men det gick så bra så! Så hon kommer över några dagar i Juni! Så kul! 

Så har mycket skoj att se framemot denna helg, och något att se framemot nästa månad! 

Emma har även tänkt på att komma i mitten av Maj, då Björn ville att hon skulle komma då, så måste prata lite med henne om hur det blir! Ska iallafall bli kul att träffa sina fina vänner från Chicago, och även mina vänner här, i Boston! Är så glad! 





Kommentarer
JOhan

fan va läckert ;)

2013-05-05 @ 16:28:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0