Löpning

Har precis lämnat av barnen hos farmorn, och har alltså slutat för dagen. Det är 100 grader varmt och jag blev sugen på att springa. Sugen på att spring? Ja, ni hör rätt. Jag har nu satt på mig löparkläderna och tänke springa någonstans. Vart vet jag inte, då det bara är motorvägar överallt, men men. Dör kanske av solsting också på köpet, men det får man ta. Är det fint och varmt väder ska man vara ute, och jag som inte tränat på en månad nu, om man bortser från mina mag och benövningar jag gör varje morgon och kväll i mitt rum. 
 
Ut på vägarna! Swishhh

(inläggen publicerades tydligen 5 timmar sent...)
 


Kommentarer
Mamma

Bra där, hurtbulle 👍❤ Puss

2013-05-17 @ 06:30:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0