Mystiska djur

Skrev tidigare att jag har stött på en hel del mystiska djur under min lilla tid jag bott här i skogen. Sett många vanliga djur, som renar, fråglar, ekorrar osvsov. Men har även stött på en hel del andra också. Exempelvis hamstrar av alla olika storkelar, ödlor, kaniner, tuppar och hönor som går fritt, kalkoner, andra mystiska fåglar i alla möjliga färger, och sedan ett djur som ser ut som en blandning mellan ekorre, katt och hamster. Enligt min värdfamilj är det en farlig typ av igelkott, men denna har lång svans? Aja, farligt djur är det iallafall, och elakt, då de äter upp alla våra plandor i garden. 
 
Här är ett djur som jag och A såg igår på vår gård. Någon slags liten ödla:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0