Uppdatering

Ekar tomt på bloggen. Har så mycket att skriva, att jag helt enkelt väljer att inte skriva över huvudtaget. 

Ska försöka att slänga in lite blogginlägg ikväll, eller imorgon när jag har min halvdag. 

Så, vad har hänt sedan sist jag skrev? 

Jag har solat, jag har varit på fest, jag har tappat bort mig så att mina vänner var tvungna att komma och hitta mig, jag har träffat nytt folk via en hemsida, jag har signat upp på någon slags "dejting sida" men använder den för att hitta folk, och har blivit tillfrågat X antal dejter, jag har fått punka och jag har sett många mystiska djur. 

Gud vad ni blev sugna att läsa om allt det där nu va? Haha
 
Kommer skriva super duper många inlägg om detta senare. 

Nu ska jag mot biblioteket med min halvtrasiga bil, pga punkteringen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0