Foam party

Förra helgen var amazing, och lika så denna jobbvecka. Har gjort massa kul som att gå på spontant Halloween party, till att gå på date, till att sitta hemma och slappa, till att jobba. 
 
Idag vaknade jag som vanligt klockan 7, och har legat i sängen HELA dagen. Det var inte förrän klockan 4 som jag tog mig i kragen och gick upp och duschade och sedan tillbaka till sängen. Har precis köpt biljetter till foamparty ikväll! Ska dit med tre tyska tjejer. Blir nog jättekul! 
 
Imorgon ska jag träffa en kille jag träffade på en fest förra helgen och sedan blir det att träffa Julia. 
 
Måste tillägga att jag i veckan körde till min "date" i New Hampshire, på egen hand!! Hade googlat på google maps och sedan läste jag bara skyltarna på vägen. Herregud vad jag är bäst!! Fick såklart lite panikattacker där om att jag skulle dö när jag trodde jag var fel osv, men det löste sig. Gud vad jag är bra!
 
Såhär sitter jag nu. I trasiga byxor och en alldeles för stor baseballtröja jag fick av en kille jag var på date med för väldigt länge sedan. Nu ska jag göra mig iordning för att bli nerskummad! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0