När man äntligen samlar till sig mod

Samlade mig mod idag när min värdmamma kom hem och pratade både om mina övertimmar och min lön de glömt att betala för länge sen. Slutade med att jag bara behöver jobba till 2 imorgon, och att hon kommer prata med min värdpappa när han är hemma från hans buisniesstrip. Tänk att jag har vart orolig för ingenting! På köpet kom till och med min värdmamma hem med choklad till mig idag, bara sådär?! Blev inte en sådan tokig dag iallafall...
 
Ska försöka se förra veckans "svenska hollywoodfruar" avsnitt, ifall internetet vill sammarbeta så att säga. Sedan är det nog nästan dags att börja röra sig mot starren (starbucks) för att träffa mina kära vänner.
 
Bild på mig och min fina bror från i sommras då han och mammsi var här och hälsade på i vackra Boston. Hey brother, I miss you ♥


Kommentarer
Mamma

Du ser hjärtat...Det är helt ok att berätta hur man tänker/känner. Bara man gör det på ett bra sätt <3
Fina ni är älskade ungar <3<3<3

2013-10-09 @ 09:43:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0