Skakis

Imorse var det inte lite att göra... Började 7 i morse, vilket jag kommer göra hela veckan. Skjutsade barnen till skolan och efter det var jag tvungen att ta våran "städerska" som nu, tyvärr, kommer bo hos oss i två veckor. Har en "döda-mig-känsla" av det, då hon är ganska så motbjudande... Iallafall var jag tvungen att ta henne dit hon egentligen bor, så hon kunde fixa något, skjutsa henne tillbaka hit och sedan kunde jag äntligen stressa iväg till gymmet för att göra ett pass med Janni, Clasine, Carro, Celia och Katharina. Har aldrig vart så skakis i mina ben förut. Så jäkla jobbigt. Var en och en halvtimmes pass med bara squats och andra ben och rumpövningar. Känns redan idag, så frågan är ju hur jag kommer må imorgon och dagen efter det. Känns väldigt bra dock! Imorgon ska vi ta ett zumba pass och på fredag ska vi köra samma pass vi gjorde förra veckan, som var step, vilket var jättekul. 
 
Känns skönt att vara tillbaka på gymmet. Trots att jag nu är väldigt trött efter gymmet, tror jag att det kommer löna sig och att jag kommer bli piggare. 
 
Bild från i sommras. Kan ju hoppas på att musklerna bara kommer komma mer och mer efter träningarna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0