160913 - Vanlig dag och Harvard

Jobbade till efter 5 som vanligt och fick stressa för att hinna med tåget som går 6. Men bara för att jag var i tid för en gång skull var tåget sent... Men bättre det än tvärt om!
 
Tills lektionen skulle vi ha gjort en quiz, men det hade jag inte gjort då jag inte fattade hur man skulle logga in. Så hade med mig datorn på tåget och Janni försökte hjälpa mig, men det var världens krångel plus sästa internet på tåget...
 
Lyckades tillslut bli klar utan att ens läsa frågorna och bara kryssa i lite vilt med Jannis hjälp. Visade sig att jag fick 5/10 rätt iallafall, så hälften!
 
Lektionen igår var roligare än första, men inte så jättekul ändå... pratade bara om massor av gamla gubbar, men hoppas det blir roligare med tiden! 
 
Kom hem vid 12 och då somnade jag på en gång, i min "nya säng" med mina nya sängkläder. Asmys!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0