300813 - Fredagsolycka

I fredags efter att jag hämtat städerskan, drog jag med barnen till ett lekland i mallet. Uppskattades! Tyvärr hände en oycka med A, som inte anväder blöja längre. Hon pottränas, och jag hade helt glömt bort att hon inte anväde blöja, vilket hon egentligen ska ha när vi åker iväg någonstans. Hon var dock jätteduktig och sa till att hon behövde gå, men medan jag sprang med henne till toaletten hände olyckan, så bode hon och jag var helt dyngsure. Fick då efter bara en halvtimma i leklandet bära med båda barnen och åka hem. Vi alla tre dog en dusch när vi kom hem, så jag var helt nerkissig och A med. Barnen skulle ändå ha badat efter deras nap, så passade bra att göra det då istället.

Resten av dagen rullade på bra, och när jag slutade gick jag bara upp till mitt rum och hade världens slappkväll. Hade faktikst ingen lust att göra något överhuvudtaget, så blev en tidig kväll, vilket kan vara skönt det också!


A i en bil i leklandet


 
 
K i en brumbrumbil


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0