Lurre och plurre

Hemma från en goluch med Jennie och Carro på ett thaiställe i Beverly. Mysigt som vanligt och god och mättande mat! 
 
Carro skulle hem och fixa lite med tvätt och greja, så jag passade med på att åka hem och ska nu fortsätta med  min andra uppsats. Mitt mål är att lämna in den tills imorgon, och för en gångs skull ska jag faktiskt hålla det också! 
 
Andra uppgiften är om att man ska berätta om ett valfritt land och sitt hemland, så jag har börjat skriva om Sverige och USA (surprise?!). Skriver lite fakta om båda länderna, och hade faktiskt tänk vara lite finurlig att skriva första versen eller två av svenska och amerikanska nationalsången så att man får ut lite text. Man får inte vara dum! Speciellt inte när man vet att de inte kommer läsa ett skit av uppsatserna... Så pallar inte lägga ner massor av tid.
 
Nu ska jag sättas in i pluggvärlden. Tjing
 
Instrallerade iso7 igår. Gillar den faktiskt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0