Hallihallå

Hejsan hoppsan lillebror! 
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Min helg var ganska så väldigt bra faktiskt! Umgicks med min kära vän Janni och nya amerikanare. Får bli ett inlägg senare mer detaljerat om det, annars är det alltid bra att kika in på Jannis blogg, som är liiiite bättre på att uppdatera än mig. Ni hittar den HÄR
 
Annars idag har det bara rullat på som vanligt. Har vart varmt i luften men regnat. Känns som typiskt sverie väder på våren. 
 
Igår (måndag), påbörjade jag min nästsista vecka som ensam au pair. om 2 veckor, eller vad det nu blir så kommer den nya au pairen hit. Kan inte fatta att det redan är dags!! 
 
Försökte boka mina Cali biljetter igår, men det gick ju sådär. Ska försöka idag igen, då biljetterna bara blir dyrare och dyrare, och som fattig au pair räknas varje krona/cent.
 
Snart lär barnen vakna och om någon timme är jag off. Tjihoooo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0