Morgoninlägg

Trots min sovmorgon, vaknade jag vid 7 av att barnen skriker, som vanligt. Jag blir fasiken arg på riktigt. Varför säger inte föräldrarna till?! Jag är här för att lära barnen vad som är rätt och fel och uppfostra dem, men det betyder ju inte att föräldrarna inte har någon makt att säga till barnen att de inte ska betee sig som de gör. Fattar inte... 
 
Om 45 minuter börjar jag, så ska ta en dusch innan det. Idag är det också ganska bra väder, vad jag kan se från mitt fönster samt vädergrejen på datorn, visar just nu 17 grader, och klockan är bara 8. Underbart! 
 
Ikväll är det starbucks, kanske mitt sista? Ne, nästa vecka blir nog det sista. Är så sjukt...
 
Idag ska jag nog även beställa min nya resväska, så jag kan börja packa ner ännu mer saker, då jag måste flytta ut från detta rum snart, då nya au pairen kommer nästa fredag och ska ta över mitt rum. Detta känns så overkligt. Jag kan inte ta det seriöst... Lär väl slå mig vad som faktiskt händer då dagen är inne...
 
Duschen var det! 
 
 


Kommentarer
Mamma

Älskar dig!!!! Puss

2014-04-23 @ 07:27:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0