Vårvärme och nedpackade saker

Idag är det torsdag, vilket betyder att jag har en halvdag. Så skönt! Är även nästan 20 grader här idag, vilket jag inte klagar på. Otroligt härligt vårväder, och blommorna börjar även komma fram vilket jag tycker är så fint =)
 
Gissa vad jag gjorde idag? Jag började packa!! Helt sjukt!! Nästan hela min garderob är tom och ligger nu i min resväska. Varför?, tänker kanske ni. Jo, jag har nämligen kommit fram till att det inte är alls mycket tid kvar, och känner inte för att ha massor av saker hängandes som jag ändå inte kommer att anväda mer. Har jag tid att redan nu börja rensa ur, så är det bara positivt enligt mig =) Jag är ju långt från klar, då jag faktiskt ska bo här i en månad till. Det som står näst på tur på min inköpslista är en till resväska, då jag har sådan tur att jag får flyga hem med två incheckade väskor! 
 
Saknar min fina mormor och morfar. Bara några veckor kvar och sen ses vi. LOVE YOU
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0