Förbannad

Att en liten sak kan göra en så jäkla förbannad. I morse gjorde jag frukost till barnen som vanligt, gjorde lite siffror med K och sedan gick vi upp på mitt rum för att mysa lite och gav barnen ett litet snack. Medan vi sitter där på golvet, säger min 3åring "Förra helgen så sov mina killkusier i ditt rum, i din säng". URSÄKTA? Bara grejen att hela familjen har gått in i mitt rum när jag inte vart hemma och sedan har dessa två grabbar sovit i min säng, utan att ens ha mage att kunna byta mina lakan. Jag byter alltid lakan på fredagar, vilket betyder att jag nästan i en vecka har sovit i samma sängkläder som dessa killar. Så jävla arg. Det är inte bara grejen att de sovit i mitt rum, men att föräldrarna inte ens har någon som helt respekt att kunna FRÅGA mig om det är OK!! Jag hade förövrigt inte ens smsat än och sagt att jag inte skulle sova hemma den kvällen, så de har bara tagit för givet att jag inte ska komma hem. What if jag hade kommit hem, och sett två stycken i min säng? Vart hade jag tagit vägen? Så jävla trött på att jag ALLTID måste höra av mig, för varje jävla liten grej, och sen kan de inte ens fråga om det är okej att folk sover i min säng. Det är inte direkt första gången detta händer, och jag börjar bli jävligt förbannad på det. Ska senare maila min LCC och fråga om detta verkligen är ok, plus att jag ska säga att jag alltid får min lön sent, vilket inte är ok. Trött på det här jobbet. Bara 107 dagar kvar, och jajjemen, nedräkningen har börjat. Som jag längtar tills att få komma hem.
 
 


Kommentarer
Mamma

Som vi längtar tills du kommer hem <3

Fortsätt att tänk positivt och gör ett bra jobb. Du är bäst!!! Älskar dig <3<3<3

2014-01-17 @ 09:36:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0