Snow tubing

Var inte lätt att gå upp när klockan ringde vid 9, efter 2 timmars sömn. Vi skulle nämligen ha au pair möte på ett ställe där man åker snow tubing. Fixade oss i ordning och sedan körde vi hem till mig innan så jag kunde byta om till varma kläder. Fick låna både skor, termos och vantar av min värdfamilj, vilket uppskattades. Dock var det väldigt varmt, då solen lyste, så tog ändå av mig min tjocka jacka. 
 
Att åka snow tubing var väldigt roligt och det gick väldigt snabbt. En kul upplevelse, men ingenting jag direkt skulle göra tusen gånger om.
 
Jag och Janni åkte med Daniel och Isi, som är au pairer i våran grupp. Väldigt kul dag hade vi! 
 
På vägen hem stannade vi till på donken och åt mat. Jag och Janni var utsvultna efter att inte ha ätit något annat än två våfflor till frukost. 
 
Resten av dagen bestod av slapp i sängen. Kul helg!
 
 














Lite bilder snodda från Janni, hehe



Ja, jag var trött.





 


Kommentarer
Marita

Vilken härlig dag ni fick där ute i backen!! Här har vi till sist också fått snö! Fast det är bara ca 10cm :)Kram

2014-01-15 @ 23:00:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0