Söndagsslapp

Hela söndagen har jag legat i sängen, ätit chips, druckit cola och kollat på "teen wolf", som egentligen är en ganska dålig serie, men har fastnat ändå... Inne på andra säsongen nu av tre. 
 
Ska nu börja göra mig i ordning för att möta upp Julia på mallet för bio och middag. Janni ska eventuellt komma till bion, då hon skulle ha middag med sin värdfamilj.
 
Beställde även hem ett par skor idag från en hemsida. Första paret man beställer kostar endast 19 dollar, så istället för 50 dollar, betalar jag endast ca 20 dollar. Asbra! Är ett par bruna kängor.
 
Imorgon är det jobb igen och en ny jobbvecka. När jag träffade Julia i torsdags kollade vi upp hur många dagar, veckor osv, vi hade vart här. Imorgon påbörjar jag min 62 vecka, vilket är helt galet... 
 
Hoppas alla haft en bra helg och att du, bror, ifall du nu skulle råka läsa min blogg, hade det superkul på festen i helgen. Kan säga att det känns lite konstigt att ens bror som är 3 år yngre festar, medan jag sitter hemma och dricker cola...
 
 


Kommentarer
Mamma

Fiiiiin du är <3 Puss

2014-01-13 @ 08:52:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0