Photography

Dåligt väder har det vart idag, men det kanske var bra för mig då jag, precis som förtar året, fått utslag över bröstet, magen, benen och börjar även komma smått i ansiktet nu också. Antar att det är någon allergisk reaktion, så borde gå och kolla upp det igen. Därför är det kanske bra att undvika solen. 

Pappa kom hem tidigare från jobbet kdag, så umgicks med honom. Efter inbrottet vi hade. Så försvann alla mina och familjens smycken. Försälringsbolaget tror tydligen inte på oss, så vi måste hitta bilder på alla smycken som blev stulna, vilket inte är det lättaste då det är mycket gammalt jag oc familjen fått, och mycket man inte använt. Tycker hela grejen är så larvig bara... 

Hittade iallafall en hel del gamla bilder på mig och min bror bl.a.  Så himla kul! Älskar att hitta saker från gamla tider!

Jag och min syssling 

Jag på landet rensar svamp 

Mathias och jag träffar bamse

Åker rullskridskor 

ÄLSKADE. Bokstavligen älskade nalle puh när jag var liten, och hade även senare en stor nalle, lika stor som mig själv!

Jag och min bästis Emma hade hittat en larv vi döpte till "larvar". (Så finurliga)

Liten tjej!

Mathias ögon!! Hur söt är han inte??

Älskade bror <3


Kommentarer
Camilla

Välkommen hem till Sverige!
Fina bilder. Jag gillar den översta bäst❤️
Välkommen ner till skåne och träffa dina sysslingar.
Ha en fin sommar.
Kram

2014-06-16 @ 10:36:00
Mamma

Älskade ungar!! Så tacksam och stolt över att ni är "mina" ❤️

2014-06-22 @ 08:11:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0