First day of spring

Varför inte bringa in våren med en vårig bild för väldans länge sedan.
 
Idag är det vårens första dag. När jag gick upp var det en typisk vårdag - regn och rusk. Satte mig i bilen för att åka och hämta barnen, när det otroligt ovanligt händer. Plingar på, kommer in och de säger "You dont have to work today, the kids grandma (Från NJ) is here, so she wanna spend time with the kids".
 
Hörde jag rätt?! Sade DE att DEM vill spendera tid med sina barnbarn?! Dra på trissor! Att gå upp i regn och rusk klockan 7 på morgonen gjorde inte så mycket, när jag visste att jag hade en hel dag ledig att kunna slappa och göra ingenting. Och som gräddet på moset, imorgon åker jag till Miami! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0