Förra fredagen, mat och sjukdom

Då var det tisdag och ny vecka igen.
 
Förra veckan, liksom helgen gick väldans snabbt! 
 
I fredags mådde jag ännu sämre. Gick upp och gjorde frukost som vanligt till barnen och min värdpappa frågade hur jag mådde. Berättade hur det låg till och han sa att istället för att jag tar hand om barnen hela dagen, kan jag köra de till deras farmor efter skolan så att jag får vila. Uppskattades väldigt mycket! 
 
Sov hela dagen, in till klockan 6pm. Mötte upp Janni på mallet och åt lite mat, som inte smakade bra. Vet inte om det var för att jag var sjuk eller ifall det faktiskt inte smakade gott... 
 
Var bara borte i ca en timma, innan Janni skulle hem och fixa sig för att gå ut i Boston och jag skulle hem och bara sova och bli bättre. 
 
Ganska tråkig fredag, men så kan det bli när man är sjuk.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0