Happy dentist day!

Lämnade barnen hemma hos mmjs för ca en timme sedan. Åkte hem och lagade lunch, så nu sitter jag och är proppmätt som inte händer allt för ofta i detta hus...
 
Fick precis ett mail om att jag har en plats på Washington, DC resan, vilket jag var orolig för, då jag signade upp mig på 4-6 of March istället för April. Men de förstod vad jag menade! Ska betala in de sista pengarna på resan som är på 280dollar, sedan är denna resa betald och då är det bara att börja spara igen för fickpengar till Miami!
 
Såg en add på facebook om att det är "Dentist Day" idag, så, Happy Dentists day! - Vad det nu ska betyda...
 
Streamar just nu PLL och efter det ska jag nog ta en liten nap, innan jag ikväll träffar upp Janni och Julle på mallet och sedan iväg för lite thai. Sååååå efterlängtat som alltid. Kommer sakna denna thai när jag är tillbaka i Sverige... Trots att jag mer än allt skulle vilja ha grillat kött, potatisklyftor och mammas fetaoströra just nu. MUMMA!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0