Kalkonflock och massvis av snö

Jag ska sluta att säga att det snart är vår, för så fort det blir lite varmare och snön smällter bort, kommer det nytt. Har snöat hela morgonen så nu är det många cm igen. SÅÅÅ trött på denna snö!! Inte bara snön som är problem i sig, men det är allt runt omkring. Ni kommer säkert ihåg mina historier om min driveway, och ja, nu har den blivit igensnöad och hal igen, så de 8 gångerna jag hittils har kört i den så har jag nästan fastnat, och det är onsdag vilket betyder att jag ska hämta städtanten, som sitter och suckar åt mig. Säger som Janni skrev till mig när jag berättade detta "Hon kan fixa egen bil, eller rullator!!". HAHA, skulle gärna vilja se henne på en sådan ;) 
 
När jag hämtat upp barnen från skolan idag kommer det en hel flock med kalkoner. Var nog över 20 stycken!! Lyckades få en bild, som inte är så bra, men iallafall. Körde nästan på två av de också tack vare bromsarna och den hemska snön...
 
Tog även ett pass på gymmet idag, abs. Väldigt skönt! 
 
Ikväll lär jag sitta hemma och bara kolla film, då jag säkert inte kan komma någonstans. Imorgon hoppas jag dock på att kunna träffa mina vänner!!
 
 

Några av kalkonerna 


Inzoomad påflocken

Jag och mitt gos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0