Naval Ball

Som jag skrev tidigare, så ska jag till Washington, DC i början av April för att gå på Naval Ball. Långklänning är då ett måste, så idag började jag kika på lite klänningar. Hittade en sida som hade rea på sina klänningar, så klänningar som kostat mellan 500-700dollar kostar nu 100dollar, vilket fortfarande är mycket pengar, men bättre än 700... 

Iallafall så hittade jag några som jag tyckte var lite söta. Jag vill ha något enkelt, men ändå fint. Färg vet jag inte vad jag vill ha, men något stilrent som sagt, sen har jag alltid fått höra av familjen, speciellt mormor, att jag passar så bra i blått, så kanske borde ha en blå klänning? 

Kommentera gärna med förslag om vad ni tror att jag skulle passa i =) Är modellerna jag fastnat för, så behöver alltså inte vara vit, bara för att denna modell är så osv. Haha

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Den blåa var fin både bak o fram. Du kommer vara fin i vilken du än bestämmer dig för :) Love you!!!

2014-03-07 @ 11:28:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0