LAX

Nu har det stått stilla här ett tag igen, me ja har haft mina anledningar. Jag har tagit vara på tiden och umgåtts med alla vänner, en del för en sista gång... Jag har umgåtts mycket med nya au pairen och visat henne runt på alla möjliga platser, jag haf packat, kag har festat, jag har haft fest för mig och janni == hejdå fest, har ungåtts mycket med fina Tom och också ännu mer...  Jag ska beskriva mer om allt bär jag har tid, det kanske blir i Sverige, då jag faktiskt är hemma om bara 2 veckor!!!

Just nu sitter jag på LAX och väntar påmint flyg till santa Barbara och Anton! Ska bli så kul!

Blev skjutsa till Logan av Tom i morse. Han är bäst!! 

Ska bara framme vid 2, men är eventuellt en försening...

Nu är jag i california iallafall och koller ha det jättebra!! 

Ses snart Sverige!





Kommentarer
Marita

Hej Johanna! Tänk att du bara har två veckor kvar av ditt äventyr i USA. Blir så roligt att snart få träffa dig igen :) Hur har det gått med planerna på att kunna hälsa på Diane? Fungerar det? Ha en riktigt skön semester nu. Kram <3

2014-05-14 @ 22:37:29
Mamma

Så underbart att se och pratat med dig igår!!! Älskar dig så! Ha en UNDERBAR semester <3<3<3

2014-05-15 @ 07:58:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0