söndags blogg

jahapp, då var det söndag igen och slut på helgen.
Igår var jag ju hos Rasmus med folk. Var trevligt. kollade på film. En som hette typ translations eller nått sånt (jag och namn...) och torlek i knipa. Så sjuka filmer som var sämst, så att man skrattade åt de...
Sen gick vi till Coop och köpte lite gott. Och sen gick vi hem till Rasmus igen och hade kul. Vi klädde ut oss. Blev riktigt snygga. Tanter och gubbar blev det med hattar, käpp och glasögon. Vi kommer nog bli riktigt söta som gamlingar!

bilder kommer senare när jag fått bilder utav elin om hon vill skicka de  :) besök hennes braiga blogg föresten; http://jeliin.blogg.se 

nu ska jag ta det lugnt och kolla tv sammtidigt som jag ska chatta med folk!

Vad har ni gjort i helgen då?

kram johanna ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0