Snart 40

Tjinixen! nu är den Äntligen bara en vecka kvar tills jag går på min livs första riktiga semester i 4 veckor. Ska bli så fruktansvärt skönt! Inga planer, förutom att jag ska till Stockholm på onsdag efter jobbet för shopping och fest med bästaste Louise och förhoppningsvis åka badring nästa lördag. Aldrig själv vart med på det, men har vänner och sett flera klipp och det verkar vara sjuuukt kul! Hoppas bara att det är bra väder! 

Annars då? Är inte direkt världsbäst på att uppdatera här. Dagarna går, regnet faller, och snart är hösten här. Och just ja, på tal om att dagarna går, snart har yttligare ett år gått och jag fyller 22. 22?! shieeet. Endast 18 år kvar tills 40.

Imorgon är jag ledig, jobbar 5 timmar på lördag och sedan är det söndag och kalas. 

Förra helgen var jag med mamma och Anders till ett par kompisar och grillade. Hade trixtävling med barnen, och kom på en första plats. Känns bra med mina 10 kickar, haha. De ungarna sa att jag antingen såg ut att vara 30 eller 17, hm... Vet inte om jag ska vara lättad eller mer orolig över min åldersnojja.

Har precis tittat senaste avsnittet av PPL. Nu ska jag nog kolla lite OTH och sovaaaa efter massa jordgubbar och glass. såå gott! 

Det var vad jag hade på hjärtat denna torsdagskväll. bajjjjjj!
 
 
 
 


Kommentarer
Marita

Ett år går ju ganska fort och i morgon är det din födelsedag!! Ha ett riktigt bra
år som 22- åring! Grattis! Vi syns i morgon :)

2015-07-18 @ 21:12:15
Marita

Ett år går ju ganska fort och i morgon är det din födelsedag!! Ha ett riktigt bra
år som 22- åring! Grattis! Vi syns i morgon :)

2015-07-18 @ 21:14:21
Mamma

Uj uj... Då är jag snart pensionär😳

2015-07-22 @ 14:12:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0