höööngrig

kom hem fr¨ån en riktigt jobbig träning på gympozz!
mamma och bror är och handlar ming-mat, vilket jag ser fram emot! Är super hungrig, och då sitter kina mat helt perffa!

Imorgon åker jag och mamma till vingåker och ska shoppa lite. Får se ifall jag hittar något. Har hört både possetivt och negativt om det stället, men har aldrog varit där själv! Så imorgon kommer jag få se stället med mina egna ögon! Är verkligen i behov av nya kläder. Har ingenting att ha på mig!!!

Skulle vilja åka till huvudstaden på lovet. Någon som känner att den skulle vilja enjoya mig?
Skulle va kul serrruu!

Justja! alla poliisch (=polare) till mathias har åkt hem, så nu är det tyst här hemma! puuuh!
Ha en bra kväll, så uppdaterar jag senare :)

 
A dark picture.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0