lekar hela dagen

tjohej.

har väldigt tråkigt i skolan. Har haft en lektion på hela dagen. det var naturkunskap, och den kunde man likagärna ha struntat i känns det som. Lekte bara sång lekar...mitt lag vann dock, så fick två stycken hallon/lakris klubbor. var kanske värt det trotts allt.

var ungrfär 10 pers i klassen idag. Nu är det bara 4 kvar. ska till vilsta och leka tror jag det är vi ska göra. nananaaa. inte så kul.

Ska vara där ett så ska väl snart ta bussen med de 2 andra som med ska dit. stefan och sebbe är de som är kvar på området.

ikväll blir det träning. ska bli skönt att få sparka lite boll. Imorgon är det match. på tunavallen. ser inte framemot det. usch! stor plan och läktare. Dock kommer det kanske max vara 3 pers som kollar, men jag hatar publik. vet inte varför, men jag verkligen gör det.

aja, träningen lär bli kul som offtast. vi säger så. det låter bäst.

ha en bra dag. hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0