sämsta dagen

hur har min dag varit idag`? nja... min dag har varit sämst...

va i skolan som vanligt, fast hade typ sång tavling på naturkunskapen. (som jag skrev om tidigare)
var 10 pers i klassen. sen gick de som jag är med i skolan hem. Då var jag kvar själv. sen skulle vi till vilsta och ha SPSP dag, typ leka och så. Skulle gå dit med 2 killar i klassen. men sen skulle de inte dit. så då fick jag GÅ SJÄLV till vilsta. från rekarne till vilsta. och jag var tvungen att stanna och köpa telefonkort för mitt kompis skulle ta slut idag,

så gick till konsum vid stålfors. men nej, de tog inte emot kort, och de hade inga "fylla på mobilen pengar" så jag gick vidare till shell macken vid stålfors där funkade det. sen gick jag till vilsta, var helt själv där i en halv timma. satt på en sten som en idiot och sen kom 4 tjejer i min klass som cyklade.

vi gjorde ingenting, spelade lite tråkig kubb, sen spelade vi plock i pinn. sen grillade vi äcklig hamburagre, sen fick vi gå vid 2.

då GICK jag från vilsta SJÄLV idag, eftersom att de andra cyklade. gick till fröslunda, misasde bussen precis och fick vänta...

jätte lyckad dag...

blööh, hejdå



Kommentarer
elin

SV: haha våran dag va mycket bättre;)

2010-06-09 @ 23:10:40
URL: http://elie.blogg.se/
Emma-FOTOBLOGG

Tittar på tv,dd?:)<3

2010-06-10 @ 16:11:56
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
dlc

sv: förlåt för sent svar :) nu är jag tillbaka i bloggen .. Hoppas att du fortfarande följer mig :$



- det är bra med mig, själv då sötnos ?

2010-06-10 @ 16:28:48
URL: http://bbebot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0