helt random helt enkelt

hejhej människor!
skola idag, den var soft. dock tråkiga lektioner, men vad gör man inte för skolan liksooom?!
vädret har bara varit underligt idag. sol, regn, blåst, sol, regn och uppehåll. fattar nada. har vädret beslutsångest eller vad är the big problem? ifall jag hade vart vädret, den stora makten, vädret, så hade jag haft lätt att bestämma mig. sol året om. okej, lite regn då och då, både för att vara snälla mot växterna men även mot våra stackars maga, som måste få lite att äta då och då. men annars så. sol forever.
- forever sol, it have to be, forever sol. do you really want to shine forevever, forever, and ever?
- ofcourse I will, hade solen svarat då!
(gör låten i samma melodi som forever young, smart va?!)
känner att jag är väldigt kompositörig idag. skrev nyss denna "forever sol" låt, och för ett tag sedan gjorde jag även en cover på "ölbrillor" som vi lyssnade på i Norge. jag tror helt klart att jag kommer att få miljontals lyssnare på youtube och det kommer inte ta lång tid innan jag blir lika stor som britney, hannah montana eller mozart. nja, för små artister, kanske mer i stil med the beatels. för min cover är verkligen grym. who knows. den kommer kanske ut på skiva en dag i tiden, och så tjänar jag feta caaaash! då ångrar ni nog er för att ni inte var lika fyndiga som mig! HEHEHEHEH, tooo bad!
nää fan, vad gör jag uppe? skriver ett inlägg som är helt meningslöst, men det är vad min blogg går ut på. skämma ut sig, vara weird, och skriva helt random saker. but, thats me!
tjingeling people!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0