Min Barnvaktsfredag


I fredags så var jag barnvakt på kvällen till mina busfrön. Vi gjorde lite julpynt och liknande. Var jättekul! 
När Carey och Chris åkte iväg, satte vi oss framför TVn och pojkarna fick välja vad vi skulle kolla på. Av alla roliga och bra barnfilmer/program som faktiskt finns, valde de massor av episodes av "Ninja turtles"... Jaja, bra att de var nöjda iallafall! De var även glada som fick äta godis och chipis också! Haha

Det gick även jättebra att lägga barnen, så det var jätteskönt. De berättade att de alltid ber innan de lägger sig, men de visste inte riktigt hur bönen var, så jag hittade på en egen. Det tyckte dem var jättekul! Haha

Jag  gick sedan och tog en dusch och la mig i sängen och kollade lite serier och var vaken tills familjen var hemma igen. Sedan gick jag och lade mig! 



Will med massa klister


Girlangen vi gjorde


Min svenska julskylt. 
Nate: Johanna då! Du skrev god! Det är ett fult ord!" 
Jag: Haha, på svenska betyder det "Marry Christmas" 

Så söt




Kartongen "the elf" kom i




Jag och Nate lekte med en slags målargrej, där man satte fast ett papper på ett snurrband som sedan gjorde så att färgen gjorde egna mönster 




Lekte även ninja! 


Gjorde ritlekten, då man viker ner den delen man redan ritat 


Den knasiga gubben skulle tydligen heta Johanna... Haha


Hjälpte till att klippa en dörr och ett fönster i deras fort


Movietime! 




Deras snacks


The elf som byter ställen varje dag. I förrgår var den över spisen, igår över dörren (bilden) och i dag satt den i girlangen vi gjort 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0