Förkylning och plugg. Ingen vidare combo

Förkylningen som aldrig vill ge sig. Näsan liksom gråter ut vätska och jag orkar inte med det. Känns lite fel att gå omkring med massa papper i fickan så man alltid ska vara beredd för en ny snorattack. Därav blev det inget jobb idag, så imorgon hoppas jag att jag mår bättre så att jag kan arbeta!

Nu har familjen precis ätit. Blev en förtidig tacofredag, vilket varken gjorde mig eller min mage besviken.

Nyduschad och känner mig så fräsch som det går att känna sig när man är förkyld sätter jag strax på mig mitt plugghumör, om det nu finns något sådant. Skolarbete behöver göras. Vilken lycka...

Galen tjej i morse



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0