Tokigheter, kalas och ändrade planer

Tokigheterna som Vi i våran familj hade med att vi skulle gå upp klockan 9, klarade varken min pappa, jag eller min bror av. Däremot väckte pappa oss nyss, strax innan 11, som enligt mig var alldeles för tidigt ändå...

Pappa har börjat med frukosten och jag ska hoppa in i duschen. I eftermiddag någon gång ska vi åka till pappas tjej Åsa för att fira henne. Hon fyller nämligen år idag!

Får se vad som händer ikväll, har inte några planer än, men eventuellt ska jag ut med Elin och hennes gäng. Kan nig bli kul. Var länge sedan jag träffade den tjejen!

Oturligt nog blev inte planerna att åka till Mjölby av. Ingen var sugen, så det får bli en annan helg. Skulle vara super roligt!

Nu ska jag kliva upp ur min säng och se vart dagen kan föra mig! Ha en underbar dag, kära läsare =)

Min vackra vän Olivia och lilla jag. Snart smäller det tjejen, snart smäller det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0