Indiskt eller falukorv?

Det var väl lite det jag hade att erbjuda i mitt fotoarkiv! 
 
Nu ska jag börja packa och göra mig i ordning. Vi ska snart checka ut från detta hus för denna gång och dra mot en indisk restaurang (Surprise?!). Det bor väldigt många indier i NJ. Finns massor av gator och samhällen eller vad man säger som är indiskt, därför är det verkligen "riktig" indisk mat här också, vilket min värdfamilj gillar. Jag skulle dock föredra stuvade mackaroner och falukorv.
 
En bild från hemma i mass med min mysiga baseballtröja jag fick för ettt tag sedan


Kommentarer
Marita

Hej Johanna! Roligt att få se dina fina bilder från Niagarafallet! Vilken upplevelse det måste ha varit! Tänk vad mycket du får vara med om!! Med tanke på att du saknar falukorv så finns det en korv i USA som heter Baloney (mycket osäker på stavningen ) eller liknande som smakar som falukorv. Testa den!!! Kram ♥

2013-12-02 @ 21:15:46
Marita

Hej Johanna! Roligt att få se dina fina bilder från Niagarafallet! Vilken upplevelse det måste ha varit! Tänk vad mycket du får vara med om!! Med tanke på att du saknar falukorv så finns det en korv i USA som heter Baloney (mycket osäker på stavningen ) eller liknande som smakar som falukorv. Testa den!!! Kram ♥

2013-12-02 @ 21:50:49
Marita

Korven heter Bologna och smakar som Falukorv :)

2013-12-03 @ 07:48:55
Marita

Korven heter Bologna och smakar som Falukorv :)

2013-12-03 @ 07:49:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0