Vecka i NJ

Sent i natt kom vi hem från NJ. Mycket skönt att vara hemma, men saknar att vara där. Trivs mycket bättre i huset och min säng där är fantastiskt. Inte tala om att jag har mitt eget badrum och walk in closet i rummet också, plus en tv... Nu är jag hemma iallafall, och borde inte klaga för imorgon väldigt tidigt åker jag in till Boston för att ta bussen till Canada och Montreal! 
 
Idag hade jag tänkt dra till mallet och köpa en BH som jag ha ha under min nyåerklänning, då den är genomskinlig och tycker det är så fult när man ser bhbanden... MEN, med tanke på att vi åkte till NJ förra söndagen, och kom hem i natt, har jag varken fått min lön från förra veckan eller denna vecka.... SURT!! Har 5 dollar på mitt kort och hur långt räcker det liksom?! Som tur är jag smart, och har tagit ut pengar, som egentligen ska vara till min resemånad, men har några hundra där, så är väl bara att ta pengar där ifrån och sedan ta ut  mer pengar när jag fått min lön.......Så irriterad. 

Mina värdföräldrar åkte nämligen till Maine väldigt tidigt imorse, ska upp till deras skidhus över nyår. Kul för de, men jag kommer få det roligare. 
 
Dagarna i NJ har ändå varit helt ok. Har jobbat väldigt mycket, men det har vart kul. Gillar min värdmormor och morfar så mycket och de bryr sig väldigt mycket om mig. Har kollat på film med de, ätit god mat, pratat, tagit promenader och igår åkte vi till ett mall och åt mat, åkte karuseller och strosade runt. 
 
Här är lite bilder från veckan i NJ;
 
 

K i solen. Ovanligt varmt för att vara december. 15 plus!!






Fångade mormor och morbror i camen

Min gullkusin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0