070313 - Michelle 20 år

Har helt glömt bort att skriva om Michelles födelsedag som var förra veckan. 
 
Dagen började med att jag hämtade upp henne, och sedan åkte vi till gymmet. Var skönt att komma dit igen efter en vecka utan någon träning alls. 
 
Jag jobbade sedan som vanligt. Pojkarna hade taekwondo, och Nate fick äntligen sitt efterlängtade svarta stripe. Så nu har båda pojkarna the yellow and black stripe. För att få the next stripe, som är det blåa, måste de sköta sig i hemmet. Det är alltså jag som ska avgöra om de kommer få nästa stripe, och alltså nästa bälte, som är det gula. Kan säga att barnen lyssnar otroligt mycket mer på mig nu bara för det här bältet. Nu kan jag både "skrämma" dem med att inte få gå på taekwono, inte få sitt stipe eller få gå på deras födelsedagskalas som de har blivit bjudna till nu framöver. 
 
När jag slutat jobbet, hämtade jag iallafall upp Michelle. jag gick in till henne, och de skulle precis börja äta en tårta, så den fick jag smaka lite av! Sedan bar det av till Hooters, där vi mötte upp de andra tjejerna. 
 
Emma hade fixat present från mig och henne, vilket blev en jättesöt pyjamas från Victorias secret och två läppglans från samma ställe. Jag hade även köpt en liten present från bara mig till min fina vän. När Michelle och jag var på IKEA för första gången tillsammans, köpte hon den svenska päron cidern, vilket hon tyckte jättemycket om. Så när jag var där med Emma, köpte jag en sådan till henne. Jag hade även köpt lite godis och skrivit ut en bild på mig och Michelle och skrivit lite text på baksidan. Det såg ut som att Michelle blev glad av det hon fick, så det hoppas jag! 
 
Jag hade pratat med Chris och Carey om jag kunde komma hem lite senare denna kväll, vilket jag kunde. Så istället för att komma hem vid 11, var jag hemme igen vid 12, vilket var lagom att komma hem, då jag skulle börja klockan 6 dagen efter.
 
En mysig dag som jag fick spendera med min bästavän här borta. Love you twin ♥































HAPPY BIRTHDAY MICHELLE ♥



Fågeldansen som personalen sjunger för en när någon fyller år. Och självklart skulle Michelle dansa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0