210313 - Nates birthday

Idag var det ingen vanlig dag, utan det var Nates 5e födelsedag! 
 
Jag hade ju sovmorgon till 12, så kunde inte gratta den lilla kabraten på morgonen, så det fick bli en megakram och puss i bilen när jag hämtade upp honom! 
 
Med tanke på att det är Nates födelsedag, tror han att han kan bestämma allt, vilket inte stämmer. Så blev lite tjaffs om man säger så. Han skulle inte ha lunch när han skulle, och skulle ha goldfish, som är ett snack till lunch osvosv. 

Efter lunchen åkte vi iallafall hem till Emma och Pasiely, som hade gjort iorning fika till Nate. Paisly hade även gjort ett gulligt kort till Nate med hjärtan och "hålla händer" och grejer! De säger nämligen att de är kära i varandra. Så sött! 
 
De kollade lite TV och lekte och Emma och jag slappade, vilket var skönt! 
 
Vid 3 var det dags för oss att åka hem, eftersom vi var tvugna att hämta upp Will!
 
På kvällen var det tänkt att vi skulle ha "Laser tag", med vår LCC grupp, MEN, som vanligt så blir allt krångligt. Vi kommer dit och det visar sig att laser tagen var stängd. Åh. Typiskt. Så  jag och de andra tjejerna bestämde oss för att åka till något vattenpipe ställe. 
 
När vi kommer dit kollar jag och Emma på varandra med konstiga blickar. Stället såg verkligen ut som en knarkarhörna av något slag. Men vi satte oss där och beställde in två vattenpipor. 
 
På vägen hem stannade vi till på Mc Donalds, där Emma och jag åt som vanligt. Vi får lägga av med våra Mc Donalds vanor nu alltså! Det här går inte! 
 
När jag kom hem snackade jag lite med familjen och sedan gick jag upp och lade mig! 
 
Grattis igen min söta lilla unge! Love you ♥
 







Sött brev från Will till Nate


Sötaste barnen


Nate mys


On our way to laser tag 


Knararhörna







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0