Bloggpaus

Hej hej, hallå dagboken! - Som Bert Ljung hade sagt.
 
Varför bloggen har stått tom allt för länge, är för att jag har vart på semester och när jag i söndags kom hem från Miami, var var basketmatch Celtics vs Bulls. Måndagen var en vanlig jobbdag och jag har försökt logga in, men denna bloggportal, blogg.se, kan ju stoppa upp något ibland. Har inte gått att logga in, så då blir det bloggpaus helt enkelt!
 
Nu sitter jag här 7 på morgonen och är döpigg, om man nu kan säga så. Vaknade 6.30 idag och kunde inte somna om. Tror jag gick och lade mig ganska tidigt igår, så kan kanske vara anledningen till detta morgonuppväck!
 
Idag ska jag bara ta barnen till skolan och sedan blir det hem och packa. I eftermiddag åker jag nämligen till Washington, DC. Ska bli så fruktansvärt kul! Ska gå på bal där med alla Naval guys. Är taggad, trots att det är en busstur på 10h... 
 
Efter jag släppt av barnen idag ska jag försöka att ladda upp bilder från Miami, ifall internetet vill sammanbeta så att säga! 
 
Funkar blogg.se när jag slutat så kommer ett till inlägg upp iallafall, men det återstår att se. Ifall inte, ha en bra helg! 
 
PS. fick precis en påminnelse på mobilen. Endast en månad kvar av jobb!! Känns helt galet!!! Sweden, Im coming home!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0