Washington, DC part 4

Återigen stängs internet bara ner, alla flikar försvinner och bilderna laddas inte upp. Nu har jag inte heller så mycket batteri i datorn, så orkar inte försöka ladda upp fler bilder innan jag går upp på mitt rum. 

Nedan ser ni iallafall yttligare lite bilder från Washington, DC. Var strålande väder när vi var där, vilket var otroligt skönt!

 

Fina blommor


Glad Janni


Glad Johanna


Grimash inne på något hus


Något hus med persiska böcker (?!)


Janni skriver i gästboken


Någon gubbe (Antagligen någon gammal president)

Får avsluta detta inlägg med en glad bild på mig och Janni! Gillar denna tjej otroligt mega mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0