Vinden borde vända

Tjena bloggen. Hva skjer? 
 
Tror jag har kollat lite för mycket på Paradise Hotel Norge, eller så är jag bara lite inspererad av min Boston-kompis Janni som har fixat boende och jobb i Oslo, Norge och ska flytta dit. Jag vill också. 
 
Igår var det dags för jobb igen på Berendsen. Världens tråkigaste jobb. Ena positiva är att det inte räknas som sommarjobb längre, vilket ger mig någon slant mer i timlön. Suck on that!
 
Blev en tidig kväll igår, efter att Anders och Hampus åkt hem efter typisk tacofredagskväll och lite spelande och brottande. Man blir så trött när man jobbar, fast ännu segare när man inte gör något alls. När ska man bli nöjd?!
 
Idag regnar det och är så tråkigt väder. Jag vill ju hitta på något skoj... Blir eventuellt bio med Hellen, eller bara hemmaslapp hos Anders med familjen. Skulle nog helst av allt vilja gräva ner mig tills nästa sommar, eller åka utomlands. 
 
Med tanke på att jag fortfarande bara sitter i sängen, helt ofixad, borde jag börja på det planet och se vart dagen tar mig. 
 
Hörs
 
Bild från typ min enda soldag denna sommar. "Man ska vara glad för det lilla" osvosvosv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0