Flu

Hade au pair möte igår, laser quest. Funderade på om jag skulle spela eller inte, eftersom jag har så ont i kroppen efter tisdagens träning, men valde att köra ändå. Efter gamet så känner att mig helt yr och vill spy... 
 
Idag när jag vaknade mår jag ännu sämre. Som tur var är det min halvdag så var off vid 12. Sov från 12-4. Jag har fått influensa... Mår så himla dåligt så jag inte vet var jag ska ta vägen. Ett plus är dock att barnen har vart så fantastiskt bra idag. De har hjälp mig med ALLT. De har tagit undan sina saker, packat deras väska, gjort "get better" kort, kramat mig, sagt snälla saker hela dagen och hjälpt mig gå upp för trappan, då jag knappt kan gå för jag har så ont... Borde kanske vara sjuk oftare...
 
Nu ska jag gå ner och ta lite medicin och min glass tror jag. Är inte hungrig, fast samtidigt jättehungrig. Är så kall att jag inte vill gå upp från täcket... Hoppas att jag snart är frisk. HATAR att vara sjuk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0