21 bday

Förrförra helgen var det min 21årsdag. På fredagen firade jag den med släkten och några vänner. Blev en riktig höjdarkväll med god mat som pappa fixat, mycket och god dricka och otroligt fina presenter.
 
När de flesta i släkten åkt, ställde vi upp beerpong bord och koppar och började köra. Mitt lag vann båda gångerna! 
 
När det kom mygg och började bli lite kallare, satte vi oss i uterummet och spelade lite kort och lyssnade på härlig musik. Brorsan, Anders (mammas kille), Anders (min morbror), mamma och pappa satt fortfarande kvar med oss och drack, spelade spel och pratade. Så otroligt kul att kunna umgås i alla åldrar =)
 
Kvällen tog mot sitt slut runt 2 på natten.
 
Mycket fin kväll och världens bästa sällskap man kan ha på sin födelsedag.
 


















 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0