Njushammar

Min riktiga födelsedagsdag firades ute på landet. Det som såg ut att bli en bra och solig dag, visade sig bli motasttsen, precis som alla andra år. 
 
Hann iallafall se solen ett tag så jag får vara glad över det.
 
Blåbärsplock, fiske och tre abborrar rikare blev jag under denna dag.
 
Kvällen avslutades med god grill, blåbärspaj av blåbären barnen/ungdommarna plockat och det klassiska landet-spelet - "kille".
 
Dagen därpå var det toppenväder, så hela dagen spenderades nere vid stranden och i båten. Vi fick även åka ring efter båten vilket var otroligt kul! 
 
Åkte hem runt 6 och då åkte jag hem till Lucas.
 
Toppenhelg. Toppenfödelsedag.
 
 














 
























































 


Kommentarer
Marita

Hej Johanna! Jättekul att se alla fina, vackra, glada och roliga bilder från den härliga helgen ute på landet. Så kul att "alla" för en gångs skull kunde vara där samtidigt hela helgen :) kram

2014-07-29 @ 23:14:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0