Food lover

Åkte hem till mamma efter att ha ätit lite pannbiff-middag hemma hos pappa, SÅÅ GOTT!! Har längtat så efter hemlagad mat efter 19 månader utan mat alls... typ.
 
Fixade lite med min bank, fick ringa och fixa ett bra tag, men nu är det klart! 
 
Blev yttligare en middag, fast med mamma och bror denna gång. Skinka, färskpotatis, smör och blomkol. Låter pyton. Smakar himelskt. Åhhh. Svensk husmanskost i mitt hjärta.
 
Efter maten gjorde jag och mamma ett träningspass tillsammans i vardagsrummet. Satte på ett pass på mammas padda och körde igång i 30 minuter. Avslutade med en planka som jag vann över mamma på. Hela 3 minuter! Imorgon ska det bli längre!
 
Ska skypa en snabbis med Tom nu och sedan blir det att nanna kudden. Imorgon ska jag ner till stan för ett ärende och sedan har jag lite saker att fixa här hemma. Mer om det imorgon eller när det nu blir. Haha. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0