Finally friday

Som rubriken lyder - äntligen fredag! 
 
Barnen har precis städat upp och det är dags att skjutsa de till deras farmor och farfar för att stanna där över helgen, vilket betyder att det är FF. Woho.
 
Carro och Julle kommer över ikväll och vi ska laga lite mat och sedan sover de nog kvar här. Imorgon ska vi på boxning och sedan träna lite mer. Så skönt! 
 
Hoppas på utgång i Boston denna helg, då det är st.patricks day på mådag. Kan inte förstå att det redan är ett år sedan jag var i Chicago och såg Michigan river bli grön. 
 
Nu ska jag skjutsa över barnen och bara NJUTA! 
 
Trevlig helg alla.
 
Bild på mig och gosebarnen igår när vi hade mys uppe på mitt rum med popcorn och Frozen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0