Nu drar vi!

Dessa dagar medan föräldrarna vart borta har gått hyffsat bra och nu är det över! I natt åker jag till flygplatsen, och imorgon 7am går flyget till Miami. Ska bli så fruktansvärt skönt så det är galet!!

Skickade precis ett mess till mina värdpäron och sa att de måste skriva en check från denna och näst vecka plus alla kvitton. Har liksom 100dollar på mitt kort, vilket jag inte känner kommer räcka i miami, då bara boendet kostar 500dollar... ;) 

Ska strax sticka över till Janni för att fixa med våra svenska tröjor som vi köpt. I förrgår köpte vi tröjor och färg för att göra en sverigetröja, men vi råkade köpa fel. Vi trodde nämligen flaggan var gul med blått kors, vilket vi sedan fick höra att det inte var, så bytte det igår. 
 
Var även på bio igår med Janni och Wibi. Såg Need for speed vilket var en bra film! Var dock så jäkla trött så tror jag somnade i 5 minuter i slutet av filmen haha. 
 
Min väska är nu packad och hoppas jag har med det viktigaste. Pass och legg är med iallfall, vilket är det allraallra viktigaste.
 
Jag är taggad till tusen för värne, sol, bad och fest!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0