Slapplördag

På lördagen bestämde sig jag och Julia att bara slappa och satte på massor av filmer och myste med glass och annat gått. Åkte och handlade massor av mat, bland annat sötpotatis, och gjorde lite mer potatis till kycklingresterna från dagen innan.
 
På kvällen gjorde vi en hederlig Chatroulette omgång, vilket var kul. Inte gjort det på hur länge som helst! 
 
Janni kom sedan hem, och kom över till oss. Blev kramkalas och sedan satte vi på Bling-Ring som jag sett innan, och som jag minns var den jättebra, men jag mindes fel som jag ofta gör med filmer. Vi pratade massor och planerade lite inför våra sista veckor här, sedan var det dags för de att åka hem.
 
Gick upp på mitt rum och somnade som en stock.
 
God mat
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0