We will miss you ♥

Fick igår ett riktigt tråkigt besked från min pappa på skype. Min fasters man, Hasse, som har vart sjuk i Kol ett bra tag nu, gick bort i söndags. Tårarna gick inte att hålla inne och jag grät nästan hela dagen. Det är så orättvist. En människa som aldrig i sitt liv har rökt eller utsatt sig för något, borde inte behöva straffas på detta vis. Jag kommer sakna dig, likaså släkt och vänner. Vi tänker på dig. 
 
Jag känner mig så fruktansvärt hjälplös som är på andra sidan jorden. Hade mer än allt varit hemma nu och kramat om min faster Marita. Jag skickar massor av kramar till dig. Jag vet att du kommer klara det här. Du är minst lika stark som Hasse var.
 
Mina taknar går till dig, Marita. 
 
Rest in peace, we will miss you, Hans Andersson ♥
 
Hittade endast en gammal bild på mig och Marita, då alla andra bilder ligger på mitt minneskort. Jag tänker på dig Marita ♥


Kommentarer
Mamma

<3

2014-03-11 @ 21:22:31
Marita

Tack för ditt deltagande i min stora sorg Johanna. Hasse tyckte så mycket om dig. Jag vet att jag kommer igenom detta men att det kommer att ta tid. Hasse kämpade i många år med sin sjukdom och nu har äntligen fått frid. Jag har redan fått små tecken från honom. Kram <3

2014-03-13 @ 07:21:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0