brr brr!!

Idag har jag inte alls varit lika seg som resten av dagarna denna vecka!
Jag vaknade klockan 10 idag, dock av att telefonen ringde, annars hade jag nog sovit än..höhö!
Ne, men jag gick upp o kolla tv, och märkte att mamma och bror inte var hemma. Det visade sig sedan att de var och klippte brorsan!
När de kom hem åt vi frukost, och jag satte mig sedan vid tv, tog en dusch och fortsatte med tv tittandet!
vid 2 hade jag planer att gå ut att fot, och frågade mamma om hon ville med ut och ta en promenad samtidigt, det ville hon, men innan det skulle vi äta lunch, korv o makaroner blev det! helt okej :)

Vi hade satt på oss vantar, mössa, skor, och jacka och skulle precis kliva ut genom dörren när det plingar på dörren, och idag var det till och med så att personen visade sig!! Lyckat! :) Där i dörr öppningen stod mormor o morfar med en blomma i handen som var till mammy! De var inte här en lång stund, så vi kunde snabbt gå ut i kylan! -14,6 var det om man ska vara exakt, brrr

Väl ute tog jag endel kort, både bra och dåliga! Det var så kallt så orkade inte hålla i kameran!!
Men ska försöka att ta mig ut en sväng i morgon o fota lite innan man ska börja med matlagning o allt till den kommande kvällen :)

Nu ska jag värma mina fötter och krypa ner under en varm pläd och kolla ännu mer tv :)
Bilder från idag kommer senare idag eller så snabbt som möjligt :)

Kram johanna ♥


vinter buske hemma hos pappa - brrrrrrr ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0