Snart är det jul

Igår skulle jag ha gått ut på min sista praktikvecka på Årbyskolan. I söndags fick jag dock en printscreen av Elin där det framgick att Årbyskolan har stängts pga flera coronasmittade lärare. Min handledare hörde av sig senare på söndagen och meddelade att jag inte skulle komma på måndagen. De skulle ha möten om hur de/vi ska agera. Så jag antar att jag nu är klar med min praktik. Jättetråkigt såklart att jag endast fick 3/5 veckor, då vi redan har väldigt lite praktik i utbildningen. Däremot ska det finnas tillräckligt med underlag för att jag ska kunna bli bedömd i min praktik, vilket känns skönt så jag inte har någon rest till senare.
 
Nu tänkte jag kika på julkalendern och sedan skriva klart min pyt som ska in idag. Det är alltså jul nästa vecka, men innan dess ska jag bli klar med: mina lärandemål, min pyt, opponera en annans pyt, ha seminarium om opponeringen och pyten och skicka in en skriftlig tenta i kursen vi har parallellt. Längtar SÅ tills jag får lite ledigt. Behöver verkligen det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0