Rå fisk

Om det är någon som läser detta och som känner mig kommer detta absolut inte kommer som en överraskning. Jag är ganska (väldigt) värdelös på att planera min tid och gillar (älskar) att göra allt jag absolut inte bör. Med detta sagt, borde jag egentligen skriva en härlig text om Piget bland annat, på engelska, som ska in på måndag, men vad gör jag istället? Jo - stirrar rakt ut i ingenting, vårt staket och cykelstället på gården om jag ska vara korrekt. Det är dock endast en uppgift och inget som betygsätts, vilket är skönt, men då blir jag ju ännu mer fundersam varför jag bara inte gör skiten. Jaaaani, ingen vet. 
 
Oscar jobbar länge idag, precis som han gjort hela veckan, på grund av inventering, så jag har lyxat till det och beställt sushi. Jag är övertaggad. Lite ledsen dock som beställde maten för över en timma sedan. Fortfarande ej fått den. Fick nyss ett SMS som löd "Din mat är tyvärr lite sen. Vi beklagar men håll ut, vi är snart framme!". Jag beklagar också, så som min mage. 
 
Måste dock säga att jag blivit förvånadsvärt bra på att inte rota i skafferiet efter något gott att äta nu när all undervisning sker på distans. Kanske blivit lite väl dålig på att äta dock. Går upp precis innan lektionen ska börja, äter en knäckemacka till frukost och sedan håller jag mig tills jag ska äta middag. Eller nästan. Äter självklart om jag är hungrig, men har inte kännt den där hungerkänslan. Men det kan jag lova att jag gör nu. Oj, vad jag är sugen på sushi. Rå fisk. Mums. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0